Alweer 2 weken terug in Nederland - Reisverslag uit Noorden, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken terug in Nederland - Reisverslag uit Noorden, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken terug in Nederland

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Juni 2008 | Nederland, Noorden

Heyhey!

Ik ben intussen alweer twee weken terug in Nederland en alweer aardig geacclimatiseerd!

M'n laatste week in Cusco was erg leuk! Op donderdag hadden ze in het hotel een afscheidslunch georganiseerd met m'n lievelingseten van Cusco: bisteck a la olla. Ze hadden allemaal onwijs hun best gedaan, echt super lief! Abel, één van de medewerkers ging nog gitaar spelen voor mij en natuurlijk hoorde daar ook dansen bij :-) hahha...

's Avonds had Erick een afscheidsdiner voor mij georganiseerd in La Vaca Argentina, z'n Argentijnse restaurant. Daarna zijn we nog even naar Mythology gegaan, kortom een super leuke avond!!
Vrijdagochtend zijn we samen naar de Plaza de Armas gegaan om heerlijk te ontbijten op een balkonnetje! Een hele leuke ochtend gehad en toen op naar het vliegveld.
Het was heel moeilijk om weer afscheid van elkaar te nemen, maar hopelijk gaan we elkaar snel weer zien!

M'n vlucht naar Lima was prima verlopen en ook m'n vlucht van Lima naar Amsterdam ging snel voorbij.
Op Schiphol stonden m'n ouders, broertjes en zusje me op te wachten en dat was echt onwijs leuk!!! Een heel welkomst comité :-) en geweldig om elkaar weer te zien!

De afgelopen twee weken ben ik eigenlijk heel druk geweest met solliciteren. Door toeval ben ik daar een beetje ingerold en heb ik gesolliciteerd bij twee bedrijven. Afgelopen donderdag heb ik m'n keuze gemaakt en een baan gevonden!
Ik ga werken bij Standard Glas, een bedrijf in Kortgene. (Vlakbij Goes) Dit is een internationaal bedrijf dat handelt in glas. Zij kopen dit voornamelijk in in Azie en verkopen het voor 60 a 70 procent aan Zuid Amerika. Ik zal binnen dit bedrijf gaan werken op de binnendienst. (Commercieel medewerker binnendienst)
Als medewerker op de binnendienst zal ik de dagelijkse contacten met buitenlandse leveranciers, afnemers en transporteurs gaan onderhouden.
Ik zal de inkoop en verkooporders gaan verwerken, administeren en controleren. Ook zal ik offertes uit gaan werken en zorgen voor de opvolging hiervan.
Het klinkt allemaal erg leuk en ik heb er super veel zin in om aan de slag te gaan!

Dit betekend dat ik voorlopig even in Nederland ga blijven om hier werkervaring op te doen en ik vind het ook harstikke leuk dat ik m'n spaans zoveel zal gaan gebruiken.

Als het lukt zal Erick dit jaar naar Nederland komen om mij op te zoeken.

Jullie zijn nu weer een beetje op de hoogte van m'n plannen! Ik ga deze weblog zeker aanhouden... dus zodra ik weer een reis gepland heb, zal ik weer een verhaaltje op m'n weblog zetten!

Liefs en groetjes,

Monique

  • 22 Juni 2008 - 12:27

    Gerry:

    Leuk en best wel snel je baan.
    hoop dat je t er naar je zin hebt.
    Zoniet ik weet nog een leuk plekje voor je bij mijn baas.ha ha

  • 22 Juni 2008 - 12:28

    Lindy:

    Ik vind het ook leuk om van je te horen als je geen reis maakt hoor ;-)
    Gefeliciteerd met je baan! Super snel, super goed!!

  • 22 Juni 2008 - 14:24

    Dieuwer:

    heee psssssttttt, wanneer gaan we naar de film??????

    ;)

    En euhm....zal ik je alvast opgeven als vrijwilliger voor Film by the Sea???
    (joepi!! ;))

  • 22 Juni 2008 - 15:19

    Marlies:

    Leuk mo, om te lezen! Ook leuk dat je je site een beetje bij gaat houden. weet ik tenminste hoe het met je (jhullie) gaat!!

    Wanneer gaan we meeten?
    kusje!

  • 23 Juni 2008 - 07:16

    Caroline Viavox:

    hee Monique,

    Ik zie dat je weer terug bent, zoek je nog werk voor de vakantie?

    Laat het even weten,

    Groetjes Caroline

  • 23 Juni 2008 - 09:40

    Stephanie:

    Hey tjik, kom je nog op mijn huisverwarmingsfeestje as vrijdag? Ik had je gesmst!

    Ik hoor van je! xxx

  • 11 November 2008 - 12:00

    Natalja:

    Hey Monique,

    Leuke pagina!

    Groetjes Natalja :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noorden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 89459

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: