Weer op reis! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu Weer op reis! - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Weer op reis!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

12 November 2008 | Nederland, Middelburg

Heej!

Aankomende zaterdag zal ik weer op reis gaan en dit keer ga ik 5 weken backpacken door voornamelijk Bolivia en Argentinie.

Zaterdag om 10.00 heb ik mijn vlucht naar Lima en daar zal ik 's middags lokale tijd aankomen. Zondagochtend vroeg zal ik op het vliegtuig stappen richting Cusco en daar Annette zien! Annette zit op dit moment in Cusco voor een paar maanden en het plan is om samen te gaan backpacken :-) We zullen wat dagen in Cusco blijven en dan de bus nemen richting La Paz.

Op 19 december zal ik in Buenos Aires weer op het vliegtuig richting Amsterdam stappen en op 20 december zal ik weer terug in Nederland zijn.

Ik heb er al super veel zin in om weer op reis te gaan en natuurlijk om al m'n vrienden in Cusco en Annette weer te zien!!

Via deze website ga ik jullie weer een beetje op de hoogte houden van al m'n ervaringen :-)

Liefs,

Monique

  • 12 November 2008 - 20:40

    Lindy:

    Geniet er (weer) van :-D
    Mooie backpack gekocht?
    xxx

  • 12 November 2008 - 20:40

    Heleen:

    He Mo!

    Alles chill met je?
    Relex dat je weer gaat reizen, geniet er van!

    x Heleen

  • 12 November 2008 - 20:41

    Elje:

    Leuk! ik zal je verhalen volgen! besos el

  • 12 November 2008 - 23:46

    Arjaan:

    Hey Monique,

    Veel plezier daar!!

    Groeten,
    Arjaan

  • 13 November 2008 - 07:11

    Tijmen:

    Heel veel plezier he!!
    Ik heb het idee dat je alleen maar aan het rond reizen bent haha. Heel goed!

    Doe de groetjes aan Annette!

    Liefs
    Tijmen

  • 13 November 2008 - 08:02

    Anouk:

    Spannend en superleuk!!

    Maak er weer wat moois van meissie !

    >< Nouk

  • 13 November 2008 - 08:04

    Dieuwer:

    Ben benieuwd naar je verhalen hoor Mo! Doe Annette de groetjes.
    En heeeeel veeeeel plezier!

  • 13 November 2008 - 09:26

    Marlijne:

    Hey mo!

    Tof joh dat je weer gaat reizen! Ik ga je verhalen weer volgen!
    Geniet ervan!

    xx Marlijne

  • 13 November 2008 - 12:04

    Charline:

    Hey Monique!
    geniet ervan zou ik zeggen
    groetjes aan annette!!
    dikke kus
    xxx

  • 13 November 2008 - 13:31

    Manon:

    jezus ben jalours man weer reizen.. ik zal helaas nog een jaartje moeten wachten.
    Iig heel veel plezier en spreek je nog wel op msn
    p.s. doe de groeten aan de collega's

  • 13 November 2008 - 13:59

    Marlies:

    Ik zie je zaterdagochtend!!

    dikke zoen!

  • 13 November 2008 - 17:55

    Veer:

    Hey meis,

    ga je zaterdag alweer???
    pfff... en ik heb nog niet eens tijd gehad om je uit te nodigen voor onze foto's van Cuba...

    of wil je vrijdag nog op menno zijn verjaardag komen? ;)

    iig heeeel veel plezier weer! ik zie de verhalen wel weer verschijnen :D

    kus!

  • 14 November 2008 - 10:42

    Annelies:

    Alvast een goede reis. En nogmaals heeeeeel veel plezier de komende vijf weken!!!

    Maar goed je hebt er alle tijd voor, want dit keer hoef je niet te werken!!

    Groetjes aan Annette en ik ben benieuwd naar alle verhalen die ik nog ga horen!!!!

    XX Lies

  • 14 November 2008 - 10:52

    Annelies:

    Alvast een goede reis. En nogmaals heeeeeel veel plezier de komende vijf weken!!!

    Maar goed je hebt er alle tijd voor, want dit keer hoef je niet te werken!!

    Groetjes aan Annette en ik ben benieuwd naar alle verhalen die ik nog ga horen!!!!

    XX Lies

  • 14 November 2008 - 15:04

    Denise:

    Hoi Monique!
    Veel plezier daar! Geniet ervan!

    Groetjes, Denise

  • 15 November 2008 - 11:30

    Karin:

    Goeie reis en geniet van de 5 weken. Heel veel plezier!!!

    Liefs, Karin

  • 15 November 2008 - 17:54

    Gerry:

    heel veel plezier maar weer.
    Wereld reiziger.
    Knuffel Gerry

  • 16 November 2008 - 15:24

    Natalja:

    Hey Monique,

    Ondertussen ben je alweer aangekomen! Ik heb me ingeschreven om op de hoogte te blijven per email, dus ik ben benieuwd!

    Nogmaals heel veel plezier daar!

    Natalja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middelburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 89459

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: