Ik ben weer terug in Cusco!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Monique Tol - WaarBenJij.nu Ik ben weer terug in Cusco!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Ik ben weer terug in Cusco!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 November 2008 | Peru, Cusco

Hola!

Afgelopen zondag ben ik weer aangekomen in Cusco!! :-)

Ik heb zaterdag een hele goede vlucht naar Lima gehad. Daar aangekomen ben ik door iemand opgewacht die me naar het hostal gebracht heeft. Daar lekker vroeg gaan slapen want zondag om 6.00 had ik alweer m´n vlucht naar Cusco!

Toen ik richting m´n gate liep zag ik daar opeens Annette zitten! Echt helemaal super om elkaar weer te zien :-) Annette had haar vlucht 20 minuten eerder dan mij, dus hebben we elkaar in Cusco weer gezien op het vliegveld.
Daar een taxi genomen richting Annette haar appartement waar ik deze week ook zal verblijven. Ziet er allemaal erg netjes uit! We hadden natuurlijk super veel bij te kletsen, dus na 4 uur gekletst te hebben en een liter coca thee op te hebben toch maar even gaan uitrusten van de lange reis.

´s Middags zijn we naar de Plaza de Armas gegaan en hebben we lekker wat gegeten ´s avonds in de ´Muse´. Voor de insiders: de Muse is verplaatst van San Blas naar Plateros en is nu echt veel mooier en groter!
Daarna ben ik op bezoek gegaan bij Mary, een Peruaanse vriendin die samen met haar man een soort van Irish Pub heeft aan de plaza sinds een maand.

Ik verbaas me er nog steeds over dat Cusco elke keer weer veel veranderd! Op dit moment ligt de halve stad opengebroken en is er ff geen geld om opnieuw te asfalteren.. echt iets typisch Peruaans! Verder is er een MC Donalds gekomen op de Plaza de Armas en zijn er nieuwe ATM´s bijgekomen en zie je gewoon dat de stad zich steeds verder ontwikkeld.

Gisteren zijn Annette en ik lekker wezen brunchen bij Trotamundos en daarna wat door de stad gewandeld. Onderweg kwamen we Manuel tegen, een Peruaanse vriend en daar zijn we ´s avonds mee gaan avondeten, gezellig! Daarna nog naar z´n bar ´Roots´ gegaan en zelfs nog een beetje salsa geoefend. Marlies ter info: Carlos werkt tegenwoordig in Roots als propper en salsa danser en niet meer in Uptown!

Vandaag lekker uitgeslapen en bij Cassie een Engelse vriendin op bezoek geweest. Vanavond ga ik denk wel even in Mythology kijken! Salsa dansen :-)

Kortom, het is echt helemaal super om weer even terug te zijn in m´n tweede huis :D

Wat betreft de reisplannen zullen we zaterdag de nachtbus richting La Paz nemen. Dus Anika dan ga ik jou net niet zien :-(

Tot het volgende bericht!

Besote,

Monique

  • 18 November 2008 - 22:58

    Marlies:

    Van Carlos wist ik inderdaad! En the muse verplaatst? En en en een Mac? en en en en? jemig! Ik kan het gewoon niet geloven, wat een veranderingen!! En wat fantastisch dat je woont bij mijn papa en mama! ooooh nog een maand voor mij! maar eerst even deze moeilijke week afsluiten.

    dikke zoen en groetjes aan mn mannetjes van de plaza!

  • 19 November 2008 - 08:01

    Dieuwertje:

    Heeee Annetje en Moniqueje...het klinkt daar echt super gezellig..beetje barretje hier, winkeltje daar, avondetentje daar.....mmmmmmmmmmmm...;) Zeg, zal ik ook even langswippen...hahahahahahahaha

  • 19 November 2008 - 08:17

    Claudia:

    Mooi dat je een goede reis hebt gehad! Veel plezier!!

  • 19 November 2008 - 09:26

    Loes:

    Hey meis,

    Heel veel plezier weer! Doe Annette de groetjes.

    liefs Loes

  • 19 November 2008 - 09:48

    Lindy:

    Wat ontzettend leuk dat je zo veel bekenden tegen komt! Gezellig :) Heel veel plezier nog en hele goede reis!!

  • 19 November 2008 - 12:04

    Manon:

    Zow echt geweldig weer. Mis cusco toch ook wel een beetje (mssn een idee om toch maar weer eens terug te gaan als ik ben uitgestudeerd;))..

    Groetjes aan iedereen daar en nog heel veel plezier

    Beso

  • 19 November 2008 - 12:35

    Gerry:

    veel plezier :-)

  • 19 November 2008 - 12:36

    Natalja:

    Klinkt goed!

  • 19 November 2008 - 16:10

    Annelies:

    Klinkt echt SUPER!!!!

    Veel plezier allebei, gaat prima lukken zo te horen he!

    Dikke X Lies

  • 20 November 2008 - 08:45

    Marianne:

    Hey Mo,

    Als je het zo verteld, lijkt het net of je in een of ander dorpje rondloopt en overal bekenden tegekomt, erg grappig. Veel plezier!
    Oooh ja, en de groetjes aan Annette!

    Groeten Marianne

  • 20 November 2008 - 13:11

    Linda:

    Hee mo!

    Ben blij dat je goed bent aangekomen. Ik hoor het wel weer: je bent weer een beetje thuis :D

    Groetjes aan annette!

    Liefs,
    Linda

  • 20 November 2008 - 20:38

    Truus :

    Hoi Monique
    Lees dat je weer op reis bent en het eerste verslag staat er alweer op wij wensen je veel plezier en ik zal je verhalen weer volgen Truus,Jan,Erik,Marco en Chantal en Therese

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 89459

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: