Op reis! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Monique Tol - WaarBenJij.nu Op reis! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Op reis!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Maart 2008 | Peru, Cusco

Hola!!

Hoe gaat het met jullie? Het is alweer een tijd geleden dat ik wat op m'n weblog geschreven heb...maar dat komt voornamelijk doordat ik het druk heb met m'n afstudeerverslag en ook niet veel meer spannends aan het doen ben op het moment.

Ik heb de afgelopen tijd een hoop koffie gedronken en weet nu precies waar goede koffie te krijgen is in Cusco :-) Er zijn 3 cafés die een mogelijke concurrent zijn en die heb ik dus in m'n concurrentie analyse betrokken. Op dit moment ben ik bezig met het maken van een externe analyse, dat gaat over de bedrijfsomgeving.

Maar genoeg serieus studie geklets ;-)ik ga namelijk op reis samen met Lieke!! Wij zijn ongeveer op dezelfde tijd in Cusco aangekomen en omdat ons visa maar 3 maanden geldig is moeten we in april het land uit. We gaan naar Noord Peru en Ecuador toe!! Op 11 april nemen we een vlucht naar Piura. (Noord Peru)Daarna gaan we wat dagen in Zuid Ecuador doorbrengen en dan langs de kust weer terug naar Lima. En natuurlijk gaan we lekker genieten van wat dagen zon, zee en strand :D Op 26 april zullen we weer terug in Cusco zijn.

De afgelopen week hebben Erick en ik de lounge bar in het Tikawasi hotel in Cusco heropend. Straks gaan we de menu kaarten op mooi papier uitprinten en elke kamer krijgt dan een menu, zodat men ook telefonisch eten/drinken kunnen bestellen.

Dit was het weer even voor nu! Binnenkort meer nieuws vanuit Cusco!

Besitos,

Monique

  • 26 Maart 2008 - 15:18

    Charline:

    Hey Monique,

    zo te horen ben je behoorlijk druk bezig met je afstudeerverslag dat is idd het saaie gedeelte maar het moet ook gebeuren e, je kan al bijna doorgaan voor een ambtenaar;-) met al die koffie!!
    geniet er nog maar ferm van daar!!
    ik hoop je dan ook nog eens in levende lijve te zien e;-)

    dikke kus charline

  • 26 Maart 2008 - 15:55

    Lindy:

    Op vakantie... luxe hoor ;) Geniet ervan!

  • 26 Maart 2008 - 16:11

    Natasja:

    Monique,

    Ik ben altijd zo jaloers als ik je verslagjes lees!! Zou zó graag terug willen gaan. Leuk dat je naar het noorden van Perú gaat. Moest je tijd hebben moet je zeker eens stoppen in Chiclayo ( mn stad!), je hebt daar een heel tof museum over de Moche Cultuur ( el señor de Sipan), en een heel leuke sfeer, en een dichtbijzijnd strand: Pimentel, eel fijn!! En daar zul je wss mijn vrienden zien zitten, want die bouwen daar veel feesjes ;) Besos!!

  • 26 Maart 2008 - 18:34

    Claudia:

    Heej Koffie expert ;)
    Wat leuk dat je weer is een bericht op je weblog schrijft!
    Ik wens je veel succes met je afstudeerproject!
    Liefs! Clauuu

  • 26 Maart 2008 - 22:13

    Marlijne:

    Leuk om weer wat van je te horen! Zo te lezen heb je het prima naar je zin!
    En wat leuk dat je met Lieke gaat reizen! Gaan jullie ook naar Mancora? Moet je zeker doen, ik vond het daar super! Lekker surfen enzo!
    Jaloers...

    Besitos!

  • 26 Maart 2008 - 22:34

    Marlies:

    jij hebt dus nu een klotsend koffie-buikje? hihi!! keep up the good work chica!!

    un beso!

  • 27 Maart 2008 - 04:02

    Elje:

    Hai Mo!
    Leuk dat je met Lieke op pad gaat. Jammer dat Colombia niet door kon gaan. K heb t prima naar mijn zin hier in Rio. Over 2 dagen naar Ilha Grande, het prachtigst eiland van Brazilie met tropische stranden! :)
    Have fun!
    Smok El

  • 27 Maart 2008 - 08:57

    Dieuwer:

    Alles goed? Ik moet de DVD nog op de post doen..komt er maar niet van ARGHHHH druk!
    Jij ook zie ik! Succes hoor...komt de koffie al uit je neus???

    Moest laast nog aan je denken toen ik naar de film wilde....

    Veel plezier op je reis!!! en de foto's zien we wel weer ej..;)

  • 29 Maart 2008 - 16:42

    Stephanie:

    Ey amoiiii!

    Super tolle sache ja! Mooi hoor zuid ecuador! Heb ik ook gedaan voor mijn visum hahahah Vergeet niet naar vilcobamba (zoiets was het geloof ik) te gaan! Zoooo moooiii!!

    Heel veel plezier en misschien zie ik je nog wel daar in juli! Dan ben ik er ook weer voor 2 maandjes hahah

    CU!


  • 07 April 2008 - 14:19

    Inge:

    Hee Mootje,

    Wat gaaf allemaal zeg! Heerlijk op vakantie (volgens mij is die stage van jou sowieso vakantie;-)). Heel veel plezier over een paar dagen, wees voorzichtig en tot heeeel snel!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 89459

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: