Afstuderen in Peru - Reisverslag uit Noorden, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu Afstuderen in Peru - Reisverslag uit Noorden, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Peru

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

06 Januari 2008 | Nederland, Noorden

Lieve allemaal,

Het is alweer bijna zover, op 15 januari zal ik naar Cusco, Peru vertrekken en dit keer voor 5 maanden!!

In zal gaan afstuderen bij een bedrijf dat een koffie café wil openen in Cusco volgens de internationale standaard van bijvoorbeeld Starbucks. De planning is dat ik voor dit bedrijf een primair marktonderzoek ga doen en ik heb er al heel erg veel zin in!!

Afgelopen vrijdag was er een ‘Peru reunie’ in Utrecht en dat was erg leuk!! We zijn gezellig met z’n allen bij een Tapas bar wat wezen eten en daarna hebben we de stad onveilig gemaakt. Jamil, een Peruaanse vriendin die met kerst via All You Need Is Love naar Nederland is gekomen, was er ook bij samen met haar vriend en dat was super gezellig! (Zie foto)

Ik ga jullie via deze weblog weer op de hoogte houden van al mijn belevenissen in het verre Zuid-Amerika en vanaf 7 juni zal ik weer in Nederland te vinden zijn!

Besitos,

Monique

  • 06 Januari 2008 - 13:40

    Gerry:

    die laaste dagen duren t langst,
    dus even gedult nog.
    Heel veel plezier, en vooral volg je gevoel.xxx

  • 06 Januari 2008 - 14:20

    Simone:

    Hey meis
    Ik wens je onwijs veel succes!!!!
    Liefs Simone

  • 06 Januari 2008 - 19:46

    Claudia:

    Nou het is al weer bijna zover he!! Wat gaat de tijd snel... Voor je het weet ben je al weer in Nederland
    Nu nog even genieten in het mooie Noordencity he!! Haha.. Gezellig met de familie bij elkaar!
    Liefs your sister!

  • 06 Januari 2008 - 22:32

    Elje:

    Wat leuk die foto´s! 15 januari kom je al! Ik dacht in februari. Leukleukleuk!
    zie je snel!
    besos Elje

  • 07 Januari 2008 - 02:56

    Lenn:

    Hee Mo,

    even vanuit mn nachtdienst heel veel succes en plezier!! Ik krijg helaas geen vakantie voor die tijd, anders was ik op vakantie naar Peru gekomen!!

    Liefs
    Lenn

  • 07 Januari 2008 - 07:58

    Caroline Viavox:

    Hoi Monique,

    Wat leuk zeg dat je gaat afstuderen in Peru!! Je boft maar. Nou heel veel plezier de komende maanden.

    Groeten Caroline

  • 07 Januari 2008 - 08:34

    Dieuw:

    Veel plezier en succes! Mocht je nog advies nodig hebben over goede koffie...dan mag je me altijd mailen...;)

  • 07 Januari 2008 - 09:36

    Charline:

    Hey meid,

    Ik wens je heel veel succes toe de komende tijd. Wel tof zeg dat je terug gaat om af te studeren! Geniet ervan!
    Ook nog de beste wensen voor 2008!!!

    X Charline

  • 08 Januari 2008 - 14:32

    Marlijne:

    Hee meis,

    wooow, volgende week ga je al!! En loop je weer lekker over Plaza... hmm, toch wel een beetje jaloers!
    Succes en heel veel plezier!

    Besos,
    Marlijne

    Vond het trouwens erg gezellig vrijdag!Ben alleen wel ziek geworden ;)

  • 08 Januari 2008 - 17:28

    Marlies:

    OMg kijk nou naar al die lieve ik-ken-jullie-uit-peru-mensen!! ziet er supergezellig uit!

    dat mis je dan dus he, als je aan de andere kant van de wereld zit. Flauw hoor. MAar ik heb Jamil online in All You Need gezien!! Tof!

    Mo, tot snel!!
    (t gaat hier goed, als het goed is gaat er morgen bevestigd worden door de rechtbank dat er 2 jaar voorwaardelijk komt, en dan mag ie gaan. Ojala Ojala...)

  • 11 Januari 2008 - 15:12

    Denise:

    Hoi Monique!
    De tijd gaat snel, je gaat alweer terug naar Peru! Ik wens je superveel succes met je afstudeeropdracht en veel plezier natuurlijk!

    Liefs, Denise.

  • 14 Januari 2008 - 19:42

    Jan En Truus:

    Hoi Monique, Misschien lees je dit nog voor dat je vertrekt een prettige reis en succes met je afstudeerproject in Peru en we blijven je verhalen volgen
    Liefs Jan enTruus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noorden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 89459

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: