Terug in Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Monique Tol - WaarBenJij.nu Terug in Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Terug in Cusco

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Oktober 2007 | Peru, Cusco

Hola!

Afgelopen woensdag ben ik na een goede vlucht goed aangekomen in Lima. De vlucht viel me op zich wel mee, ik zat bij een Israelische jongen en een Nederlandse vrouw in de rij en dat was gezellig!
De piloot maakte de vlucht nog enigszins spannend met een val van ongeveer 20 meter. Het hele vliegtuig stond meteen op z´n kop en sommige mensen werden vanuit hun stoel gelanceerd, wat paniek en geschreeuw volgde daarop. Grappig was dat de piloot het afdeedt met een ´klein´ hobbeltje, omdat hij een wolk op de radar niet gezien had...

Op el aeropuerto de Lima werd ik opgewacht door Erick en dat was echt heel erg leuk!! :-) Super om samen te zijn!

Donderdag en vrijdag zijn we in Lima gebleven en vandaag zijn we naar Cusco gegaan! We zouden eigenlijk met de auto gaan, maar die was niet op tijd gereed dus werd het het vliegtuig.

Echt heel gaaf om weer op het vliegveld van Cusco aan te komen en verwelkomd te worden door panfluit muziek. :-)
Vanmiddag lekker wat gerelaxt en vanavond ga ik waarschijnlijk gezellig wat drinken en bijkletsen in Uptown met Marlies, Elje en anderen.

Jaja.. de stroopwafels zijn nu dichtbij Marlies ;-) Enne Carl... ik ga je zeker snel spreken, ben namelijk super benieuwd naar jullie vakantie in Israel!

Liefs,

Monique

  • 20 Oktober 2007 - 22:52

    Marlies:

    strooooooooooooooopwafels dropjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

    welkom thuis, lieverd jejeje!

  • 21 Oktober 2007 - 08:29

    Charline:

    Hey Monique,

    Leuk dat je het daar weer naar je zin hebt.
    Volgens mij eet je wel graag stroopwafels e;-) HAHA... geniet ervan meid!!
    Goeie vakantie!!
    X Charline

  • 21 Oktober 2007 - 10:49

    Gerry:

    de tijd zal wel weer vliegen en hopelijke met wat minder hobbeltjes als t echte vliegen.
    Dus geniet maar weer.
    x

  • 21 Oktober 2007 - 14:30

    Jootje:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh jaloers!!!!! Die aankomst op het vliegveld moet zeker wel weer gaaf en vertrouwd zijn geweest. Genietze met Erick!!!

  • 21 Oktober 2007 - 16:15

    Marianne:

    Hey Mo,

    Tsja, en nu je dagen slijten met heeeeeeel veel knuffelen met je ventje en genieten van het heerlijke weer daar. Wat heb je toch een rotleven...zucht!

  • 23 Oktober 2007 - 07:57

    Buurman Bart:

    EEj Monique,
    Ik lees dat je het goed hebt. Dat is fijn om te horen. Aan de foto's te zien is het daar ook prachtig! Het lijkt me geweldig om na zo'n tijd weer terug te zijn.
    Nou, geniet er maar lekker van en ik hoop je snel weer terug te zien dan kan ik weer eens wijnglazen van je lenen, haha.

    Groetjes,

    Je buurman

  • 23 Oktober 2007 - 19:20

    Pappa:

    ha, die monique,
    hoe is het na die hobbelige vlucht een heel vliegtuig op zijn kop is toch wel wat,heb je het naar je zin daar,
    Mail je ons nog een keer hoe het je allemaal vergaat en is het gezellig met Erick doe hem de groeten al kennen wij hem nog niet,
    Pappa en Mamma.

  • 24 Oktober 2007 - 07:39

    Heleen:

    He mo!

    Hoe is het om weer terug te zijn? Vast heel fijn om Eric ook weer te zien!
    He chica, geniet er van en ik hoor al je verhalen nog!

    Beso, Heleen

  • 24 Oktober 2007 - 09:33

    Carl:

    Ha die Mo!!!

    Onze vakantie is geweldig, zo ontzettend veel gezien in Israel en Jordanie!! bijzonder gastvrije landen met zoveel history en cultuur. Twee weken blijven te kort.
    Heel veel plezier daar!!!

    groetjes Carl en Joan

  • 27 Oktober 2007 - 07:30

    Lindy:

    Fijn dat je daar weer bent meis! Was de aankomst zoals je hem had bedacht :P Of beter ;)? Liefs!!!

  • 29 Oktober 2007 - 16:58

    Jan Van Keulen:

    Dag Monique, ik was blij verrast met de link naar deze site. Kunnen we in ieder geval zien dat het goed met je gaat, hoplijk nu ook nog, want het is al een hele tijd geleden dat je de link stuurde.
    Monique veel plezier en misschien weer wel bij het 10e filmbythesea festival.

    gr, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 89459

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: