Terug naar Peru! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu Terug naar Peru! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Terug naar Peru!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

10 Oktober 2007 | Nederland, Vlissingen

Over precies een week zit ik om deze tijd in het vliegtuig op weg naar Lima. Om 10.20 zal mijn vliegtuig de lucht ingaan en om 16.25 Peruaanse tijd hoop ik veilig in Lima te landen.
Lucky me dat ik na 3 maanden thuis geweest te zijn alweer even terugkan naar Peru voor een vakantie van 2,5 week en dat ik weer even mag genieten van het relaxte en mooie leventje daar.

Ik heb er zo ongelofelijk veel zin in om terug te gaan naar Cusco, wat toch mijn stad is geworden nadat ik daar een half jaar heb gewoond om stage te lopen.
Het lijkt me zo gaaf om weer ’s morgens wakker te worden met een prachtig uitzicht op de Andes, om weer over de Plaza de Armas te lopen, om vrouwtjes uit bergdorpjes met hun lama’s door de stad te zien wandelen, om af te dingen op een flesje water, om salsa te dansen in de Mythology, om weer met de taxi te gaan voor 2 soles, om met een collectivo (mini busje waar je met z’n allen opgepropt zit) door de stad te reizen, om cavia te eten, om m’n collega’s van GAP weer te zien natuurlijk en twee Nederlandse vriendinnen (Elje en Marlies) die nog steeds/opnieuw in Cusco zijn. En natuurlijk het gaafste van alles is om samen te zijn met Erick.

Ik ga jullie natuurlijk weer op de hoogte houden van al m’n belevenissen!! En op 5 november zal ik weer terug in Nederland zijn.

Liefs,

Monique

  • 10 Oktober 2007 - 12:46

    Frederike:

    He meissie,

    Heel veel plezier!!!! Geniet ervan
    Knuffel

  • 10 Oktober 2007 - 13:21

    Arjaan:

    Veel plezier daar!

  • 10 Oktober 2007 - 14:18

    Gerry:

    Nou, ik zou zeggen heel veel plezier en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
    Tot nov.x

  • 10 Oktober 2007 - 16:12

    Manon:

    heey,

    nou nog super veel plezier daar he:) Om eerlijk bekennen dat ik wel wat jalours ben om iedereen weer te zien haha, en tjah plaza del armas, collega's, vrienden,lama's, afdingen, de zwarte markt en uiteraard MYTHOLOGY mis ik toch ook wel een beetje..

    Veel plezier en drink ni teveel cuba libres he;) hahaha

    mucho cuidate

  • 11 Oktober 2007 - 08:19

    Lenn:

    Zeg mag ik mee in je koffer?

  • 11 Oktober 2007 - 16:47

    Marielle:

    Hey Mo!

    Heel veel plezier.
    Ga er lekker van genieten en ik lees je avonturen wel.

    Ciao

  • 11 Oktober 2007 - 17:44

    Denise:

    Monique!
    Héél véél plezier alvast, geniet ervan! Ik ben wel een beetje jaloers hoor, haha.
    Maarre... Cavia, hoe smaakt dat? ;-)

    Liefs, Denise.

  • 12 Oktober 2007 - 06:51

    Charline:

    Hey Monique,

    Heel veel plezier en geniet van je vakantie!! wel tof dat je weer terug gaat om lekker te relaxen! Geniet ze!
    Groetjes Charline

  • 12 Oktober 2007 - 18:47

    Patricia:

    Hi,

    Goede reis! Geniet ervan. Wij vertrekken morgenochtend en zijn dan 31 oktober weer terug in Nederland.

    grtjs,
    Patricia

  • 12 Oktober 2007 - 20:49

    Merel:

    Hee lieve Mo,

    Veel plezier daar en geniet maar van je mannetje :)!! We spreken weer af als je thuis bent!! X Merel

  • 13 Oktober 2007 - 16:53

    Stefan:

    Heyy mo

    Veel plezier daar in dat Peru.
    Geniet ervan.

    X-je broertje

  • 16 Oktober 2007 - 07:11

    Dieuwer:

    Heee Mo,

    Have FUN!!!!!!

  • 17 Oktober 2007 - 19:20

    Carl:

    Ha die Mo,

    Veel plezier gewenst vanuit een bijzonder gaaf land Israel.
    'k Spreek je snel

    Carl

  • 18 Oktober 2007 - 10:56

    Lindy:

    Lieve Monique,
    Als het goed is ben jij inmiddels veilig aangekomen in Cusco. Geniet van alles en vooral van Erick!
    Ik weet niet of ik je veel ga volgen (internet hier is zoooo sloom!!), maar ik spreek je sowieso in september weer!!
    Liefs,
    Lindy

  • 18 Oktober 2007 - 17:29

    Marlies:

    He! Waar zijn mn stroopwafels en dropjes?

    grapje lieverd
    Goeie reis gehad naar hier? Hopelijk zien we je gauw in school verschijnen!

    X

  • 18 Oktober 2007 - 20:17

    Jan En Truus:

    Hoi Monique, Bij toeval klikte ik je site weer eens aan en wat lees ik alweer in peru Even aan Jan gevraagd en die had er inderdaad van gehoord.Wij wensen je veel plezier en zal je berichtjes weer volgen. Liefs Jan en Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 89510

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: