Laatste berichtje vanuit Pau - Reisverslag uit Pau, Frankrijk van Monique Tol - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Pau - Reisverslag uit Pau, Frankrijk van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Pau

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 December 2006 | Frankrijk, Pau

Heej allemaal!

Dit is mijn laatste berichtje vanuit Pau, ik ben nu druk bezig met schoonmaken en het inpakken van mijn koffer.

Gisteravond hebben we een kerstdiner gehad op school met alle Erasmus studenten, super gezellig! Daarna zijn we naar het café de 'Garage' geweest, kortom een hele leuke avond gehad!

Vanavond is er een laatste feestje in de foyer van Gaston Phoebus, iedereen neemt iets mee wat typisch is voor zijn/haar land en dan gaan we gezellig samen eten en kan iedereen elkaar gedag zeggen.

Ik heb zeker wel zin om lekker naar huis te komen en iedereen weer te zien, maar aan de andere kant heb ik echt geen zin om vanavond afscheid te moeten nemen van al die leuke mensen die ik hier heb ontmoet, maar goed that's life...

Ik weet wel dat ik hier in Pau als Erasmus student een geweldige tijd gehad heb en er nog heel vaak met heel veel plezier aan terug zal denken! Een semester studeren in het buitenland is een geweldige ervaring en mocht je ooit de kans krijgen, dan zou ik iedereen aanraden om die met beide handen aan te pakken!!

Ik wil jullie ook heel erg bedanken voor al die leuke berichtjes die jullie de afgelopen tijd op mijn weblog geplaatst hebben en ook voor alle post en e-mailtjes die ik ontvangen heb! Harstikke leuk! :-)

26 januari zal mijn avontuur verder gaan naar Peru, waar ik in Cusco stage zal gaan lopen voor een half jaar. Tegen de tijd dat het zover is zal ik weer een berichtje op mijn weblog plaatsen met wat ik daar precies ga doen.

Ik wil jullie bij deze ook hele fijne kerstdagen wensen en natuurlijk een gezond en gelukkig 2007!!!! :-)

Liefs,

Dikke kus!

• 20 December 2006 - 14:48

Lindy:

Leuke afsluiter!
    Veel plezier nog vanavond en goede reis morgen!

• 21 December 2006 - 18:48

Annette:

Je bent weer thuis!!
    Ik ga je snel bellen!

XX Annette

• 26 December 2006 - 20:58

Mar-spaans:

Salut Monique!
    J´imagine tu seras très occupée avec la famille, la fête, les repas de Noël, les cadeaux et la valise de ton prochain voyage... cést pour ça, que je vais t´écrire un petit message...je t´souhaite BONNE CHANCE et j´espère que la "fille-programation" aura du temps por nous envoyer de photos et nous raconter toute son aventure en PERU!
    Bisous!

MAR.