Anglet - Reisverslag uit Pau, Frankrijk van Monique Tol - WaarBenJij.nu Anglet - Reisverslag uit Pau, Frankrijk van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Anglet

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

09 Oktober 2006 | Frankrijk, Pau

Salut!!

Afgelopen zondag zijn Mar en ik uiteindelijk toch naar het strand gegaan!! We twijfelde eerst een beetje, vanwege het weer, maar uiteindelijk hadden we zaterdag zoiets van: we doen het gewoon en nemen de eerste de beste bus/trein die zondagochtend vertrekt.

Om 7.45 zijn we vanaf de campus naar het station gelopen waar we om 8.30 aankwamen... jaja zo fanatiek ben ik niet vaak op zondagochtend haha!!

Om 8.45 vertrok de bus naar Bayonne, waar we rond 11.00 aankwamen het weer was toen al super dus dat beloofde wat!
Lex kwam ons daar ophalen met de auto, omdat er niet veel bussen naar Anglet gaan.

Het was echt een fantastische dag! Behoorlijk warm, om 18.00 's avonds was het nog 29 graden...
We hebben eerst lekker wat gedronken op een terrasje en toen zijn we gaan zonnen op het strand... ook hebben we nog een poging gedaan om Lex te zien surfen, maar dat was een beetje lastig aangezien er super veel surfers waren en iedereen een zwart/grijs wetsuit aanhad.

De golven waren daar trouwens erg hoog!! Wel twee tot drie meter, dus dat was wel heel gaaf om te zien.
We zijn zelfs nog bruin geworden gister en dat op 8 oktober haha!!
's Avonds zijn we weer met Lex mee terug naar Pau gereden.

Vandaag weer marketing en strategie les gevolgd en dat ging alweer een stuk beter moet ik zeggen!!

Liefs,

Monique

• 09 Oktober 2006 - 15:42

Veer:

argh... en hier is de herfst in volle gang: kou, regen, sjaals... nou ja, goede reden om binnen te blijven met een kop thee of nog beter: chocolat chaude!!! ;)

Liefs & Kus

• 09 Oktober 2006 - 18:08

Claudia:

Zwaaaar jaloers op dat mooie weer!!
    Hier is het heel koud!! Maar wel weer beter nu de ijsbaan open is ;-) Ik ga je nu even mailen!!!! :D :D :D :D :D
    Dikke kus van mij :D

• 09 Oktober 2006 - 18:09

Clau:

Oehh die foto's had ik nog even niet bekeken!!
    SUPERCHILL DAAAR!!!

• 09 Oktober 2006 - 21:04

Marianne:

Hoi Monique,
    Wat super dat je zo'n mooie nazomer meemaakt.
    Ik hoop dat het over 4 weken ook lekker weer is.
    Wat een woeste golven op de foto's.
    Wel mooi.
    Geniet nog maar lekker van het mooie weer.

Hele dikke kus en liefs mamma

• 09 Oktober 2006 - 21:27

Arjaan:

Hey schatje, je zorgt er wel voor dat 't weer half november ook nog goed is hè!!! ;)

Kus,

Arjaan

• 17 Oktober 2006 - 19:51

Corrie Klaver:

Goh Monique, wat een prachtige omgeving en wat bof jij met zoveel vrije tijd om ook nog even aan het strand te zijn..... zucht, lijkt me echt heerlijk. Die hoge golven zou Jorn fantastisch vinden om te surfen, want daar is hij gek op. Clau en Jorn (en de rest natuurlijk) maken zich op om naar Erfurt te vertrekken, ook leuk, maar daar zal het weer niet zo zijn als bij jouw. Het begint hier bij ons al aardig af te koelen, brrr, dus geniet maar volop van je heerlijke tijd daar.

groetjes en geniet voor twee! Corrie Klaver