Aangekomen in Pau!!! - Reisverslag uit Pau, Frankrijk van Monique Tol - WaarBenJij.nu Aangekomen in Pau!!! - Reisverslag uit Pau, Frankrijk van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Pau!!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 September 2006 | Frankrijk, Pau

Heej heej!!!

Zoals jullie weten ben ik 23 september vertrokken naar Pau. Om half 10 waren Arjaan en ik vertrokken vanuit Vlissingen. Super leuk trouwens, Annelies dat je 's morgens nog even een bakje koffie kwam doen met Wouter!!

Op Schiphol had ik rond 12.00 afgesproken met m'n moeder en Sharon... na het afscheid nemen, wat een beetje moeilijk was zijn we om 14.00 de lucht ingegaan. Na 2 uur vliegen waren we in Pau en het regende echt hard!!
Met een taxi zijn we naar de campus gegaan.

We waren erg benieuwd hoe hett zou gaan met onze huisvesting, aangezien we per 1 oktober pas een kamer zouden hebben. Gelukkig zat er bij de receptie een super aardige jongen die alles uitlegde enzo.. We mochten zelfs kiezen in welk gebouw we wilden wonen en welk kamer nummer, dat was wel grappig. Vervolgens ging een ander meisje met ons mee om de kamers te controleren. Toen bleek dat de kamers tegenover het toilet waren, zei ze dat we beter een andere kamer konden nemen. Uiteindelijk zit ik op de derde etage op de hoek. Sharon heeft de kamer naast mij.

Die jongen van de receptie heet Klajdi en hij komt uit Albanie. Hij werkt in het weekend aan de receptie. Door de weeks zitten er een paar chagerijnige vrouwen, dus we hadden echt geluk dat we in het weekend aankwamen. Klajdi vroeg of we 's avonds mee gingen naar een feestje van een vriend van hem.. het leek ons wel gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten. Uiteindelijk zijn we met een groep van ongeveer 10 personen naar een discotheek geweest en dat was super gezellig!! Ik heb de hele avond frans gesproken, dus dat was wel super goed voor m'n frans! Uiteindelijk waren we om 5 uur thuis en zijn we lekker gaan slapen!

  • 26 September 2006 - 12:19

    Claudia:

    Heee!!!!
    Mooi dat je goed bent aangekomen!!! En superleuk om gelijk de hele tijd Frans te praten... Ik denk dat je wel terugkomt als iemand die vloeiend Frans spreekt ;) Echt vet!!
    En sorry dat ik je niet kwam uitzwaaien op Schiphol!!!! Maar ik had een prima afscheid van je genomen in het bushokje he ;-) Hahaha....

    Heel Veel Liefs en een Hele Dikke Kus van je Zusje :)

  • 26 September 2006 - 12:45

    Arjaan:

    Ik ben blij dat alles goed is gegaan maar dat wist ik al ;)

    Ik hoop weer snel van je te horen!!

    Kus!!!!!!

  • 26 September 2006 - 14:26

    Stefan:

    Heyy mo!!!
    Vet cool dat je het daar zo leuk hebt in Frankrijk. Hoop snel weer een verhaaltje van je te lezen;)
    xx Steef

  • 26 September 2006 - 16:28

    Inge:

    Salut, heel mooi dat je bent geland en ingetrokken daaro. Gaaf dat je lekker meteen op stap bent gegaan. Hoop dat je een fijne tijd hebt daar. Geniet ervan. You only live once!!
    Kusje

  • 26 September 2006 - 19:51

    Marianne:

    Hoi Monique Je had wel geluk dat je direct op je kamer terecht kon.Ben je al een beetje gewend? Zijn er al meer mensen gekomen ? Veel plezier op de introductie dag. liefs mamma.

  • 27 September 2006 - 09:29

    Floris:

    Hey Monique met QUE,

    goed van je te horen en je eerste ervaringen daar te delen. Zoals ik van je gewend ben stort je je meteen in leven daar met zo nu en dan een feestje. Ga zo door!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Pau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 89504

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: