Nog 2,5 week... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu Nog 2,5 week... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 week...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 September 2006 | Nederland, Vlissingen

Heej!!

Zoals jullie misschien wel weten, ga ik dit jaar studeren en stage lopen in het buitenland.

Op 23 september zal ik naar Pau, Zuid-Frankrijk vertrekken om daar 3 maanden te gaan studeren aan de universiteit.
Met kerst zal ik even terug zijn in Nederland en eind januari vertrek ik voor een half jaar naar Cusco, Peru om daar stage te gaan lopen!!

Ik heb er al super veel zin in en ik zal jullie via deze site op de hoogte gaan houden van al m'n belevenissen en avonturen!! :-)

-xxx-

Monique

  • 05 September 2006 - 08:51

    Lindy:

    Leuk Monique, deze site! En dan als je weg bent regelmatig bijhouden zodat wij ook weten wat je allemaal beleeft :) (ons lekker jaloers maken ;))Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden en naar je verhalen en ik zie je binnenkort nog eventjes, gezellig :D
    Liefs, Lindy

  • 05 September 2006 - 09:24

    Inge:

    Gaaf deze site, kunne we je een beetj ein de gaten houden... Blondjes schijnen het altijd goed te doen in Frankrijk... en Peru zal je helemaal wel op handen dragen:-)
    kussie

  • 05 September 2006 - 09:31

    Patricia:

    Leuk hoor, dat je naar het buitenland gaat. Daar ga je vast veel leren en veel leuke dingen meemaken. Ik zal deze site regelmatig bekijken, want ik ben erg benieuwd. Veel plezier en succes!

  • 05 September 2006 - 09:35

    Carl:

    Goed voorbeeld doet volgen natuurlijk, ben benieuwd naar al je verhalen en ervaringen. Ik zal je helaas niet zien voordat je weggaat dus heeeeel veeel succes

    Carl

  • 05 September 2006 - 09:35

    Carl:

    misschien op het vliegveld 23 september aangezien ik dan op schiphol aankom

  • 05 September 2006 - 09:37

    Arjaan:

    Ook ik zal jou via deze manier moeten gaan volgen, veel plezier en iig tot vanaaf!

    -X- Arjaan

  • 05 September 2006 - 12:49

    Gerry:

    nou, ik zal je missen, dus wel veel schrijven over van alles en nog wat.
    groetjes en tot ziens

  • 05 September 2006 - 15:16

    Carl,:

    Helaas Mo, ik kom de 24ste aan in Ned. heb net ticket ontvangen, reisdatum is de 23.

  • 05 September 2006 - 16:35

    Martin:

    Wat is dit nu weer
    is dit een eigen site of zo, wel heel leuk!!
    groetjes

  • 05 September 2006 - 18:44

    Annette:

    Hey Mo,
    Ik hoop ook dat je het enorm naar je zin gaat hebben in Frankrijk en Peru! Ben benieuwd naar je verhalen.
    Leuk dat je me had toegevoegd op je site. Ik zie je zaterdag iig nog!
    Liefs Annette

  • 05 September 2006 - 20:22

    Steef:

    Heyy mo:D
    Vet leuk deze site;) zo weten wij nog is wat je allemaal mee maakt.
    Veel plezier daar
    xxx je broertje

  • 06 September 2006 - 06:22

    Annelies:

    Nou nu komt het er echt aan hè. T zal in elk geval een jaar worden dat je niet snel gaat vergeten. Ik hoop dat de site helemaal vol komt met leuke en spannende belevenissen. Ik ga hem volgen!

    X Lies

  • 07 September 2006 - 09:55

    Michelle:

    eey monique!

    ik kwam je de laatste tijd wel vaak tegen he! ;)
    maar iig heel veel plezier en succes in frankrijk en strakjes in peru!!

    X mies

  • 07 September 2006 - 19:48

    Mercedes:

    Ik wens je hele fijne tijden hoop dat je af en toenog even aan ons denktzoals wij aan jou zullen denken groetjes

  • 10 September 2006 - 15:38

    Marianne:

    Je site is echt gaaf. Je moet wel veel schrijven he. Je had beter dit weekend kunnen komen,nu is het mooi weer. Tot 19 september xxxxxxxxxx


  • 11 September 2006 - 18:55

    Claudia:

    Heeej Mo!!!
    Superleuk zo'n site!!!
    Wel vaak een berichtje plaatsen he :D Dan blijf ik tenminste op de hoogte wat mijn zus allemaal uitspookt daar in Frankrijk of in het verre Peru ;)
    Veel liefs, en een dikke kus (K)

  • 12 September 2006 - 13:01

    Kristel (vh AAV-kamp):

    He Monique!
    Ik had je site via Benjamin z´n site gevonden. Ook jij gaat binnenkort lekker weg, beter he ;) Lekker het mooie weer opzoeken! Mijn site is: kristelsuriname.waarbenjij.nu
    Veel plezier en heel veel succes!!
    Groetjes Kristel

  • 13 September 2006 - 14:52

    Sharon:

    hey Monique,
    Nog ruim een week en dan vertrekken we he, cool!!
    Ik heb er al veel zin in. Tot de 23e,
    xx sharon

  • 16 September 2006 - 17:34

    Claudia:

    Pffff nog maar 1 weekje van het mooie Nederland genieten joh ;) En dan ben je er vandoor!!!!! En dan zie ik jou echt lang niet!!! Maar gelukkig zie ik je dinsdagavond nog!!
    Kus!!

  • 18 September 2006 - 08:10

    Monique:

    Ja, het gaat nu snel he!! Ik ga vandaag beginnen met inpakken... Ik heb er echt onwijs veel zin in! :-)Gelukkig zie ik een hoop mensen van de week nog een keertje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 December 2008

Einde van de reis

07 December 2008

Brazil!!!

28 November 2008

Nieuwe avonturen!

24 November 2008

De reis is begonnen!

18 November 2008

Ik ben weer terug in Cusco!!
Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 89514

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: