Tijd voor een nieuw avontuur!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw avontuur!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Monique Tol - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw avontuur!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

16 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Goedemiddag!

Zoals de titel al zegt, het is tijd voor een nieuw avontuur! Na m'n laatste reis in 2008 ben ik even een tijdje in Nederland gebleven en het begon nu toch wel weer zodanig te kriebelen, dat ik op zoek gegaan ben naar een nieuwe bestemming: 3 weken backpacken in Guatemala.

Vanavond vetrek ik naar Brussel en morgenochtend om 10.00 vertrek ik richting Cancun, Mexico. Samen met een andere reisgenoot, Bram genaamd, die ik via via ken.

Het plan is om vanuit Cancun een nachtbus te pakken richting Noord Guatemala en daar Tikal en Maya ruines in de jungle te gaan bezoeken. Ik vind de jungle echt helemaal fantastisch, dus daar kijk ik al heel erg naar uit! Verder hebben we nog niet echt plannen gemaakt, we zien het wel als we daar zijn!

In eerste instantie was ik niet echt van plan om berichtjes op deze weblog te zetten omdat ik maar 3 weken weg ben, maar omdat er zoveel mensen waren die er naar vroegen en omdat veel vrienden/kennissen/familie leden het erg leuk vinden om mijn verhalen te lezen en foto's te bekijken ga ik jullie toch meenemen op m'n reis naar Guatemala!!

Alvast heel veel plezier gewenst met het lezen van m'n nieuwe reisverhalen :-)

Liefs,

Monique




  • 16 Juli 2010 - 10:37

    Dieuwertje:

    Heeeeeeeel veeeeeeeee plezier Mo!
    De foto's van de ruines zet je wel op je site he? Ben heel beieuwd!

    Groetjes,
    Dieuwer

  • 16 Juli 2010 - 11:45

    Marlijne:

    Oehhhh nice chica!!
    Guatemala is zoooo mooi:)

    Geniet ervan! besito

  • 16 Juli 2010 - 13:10

    Marianne:

    Hey Mo,

    Hahaha, typisch Mo; 'We hebben verder nog niet zoveel plannen'. We hadden ook niet anders verwacht!

    Veel plezier en geniet ervan, we zien je snel weer!

    Kusje Mar

  • 16 Juli 2010 - 14:59

    David:

    Hoi Monique,
    Alvast een heel goede reis gewenst en natuurlijk een ontzettend leuke tijd in de jungle!
    Na al dat gebabbel over je reis verwachten we natuurlijk wel regelmatige updates van je ;-)
    Grtz

  • 17 Juli 2010 - 09:08

    Bregje:

    Goeie reis!
    xx

  • 17 Juli 2010 - 11:40

    Lindy:

    Goede reis en heel veel plezier!

  • 18 Juli 2010 - 09:53

    Oma:

    fijne vakantie toe gewenst vanuit het ter aarse

    groetjes Oma

  • 19 Juli 2010 - 19:20

    Simon:

    Lieve Monique,

    geniet, geniet en geniet!!

    Onthoudt alles. Ik wil het allemaal weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 30 Juni 2006
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 89470

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 07 Juli 2014

Stage lopen en masterproject in El Salvador!

23 Januari 2013 - 29 April 2013

Nicaragua & Guatemala

18 Februari 2012 - 18 Maart 2012

Vakantie naar Cuba

17 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

3 weken backpacken in Guatemala

15 November 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: